Frågor beställning

1. När får jag min orderbekräftelse?

Din order kommer till den epost du angivit när du gjorde din order och denna skickas ut direkt i samband med att du lagt din order, om du inte fått denna kontrollera att du angivit rätt epostadress. Får du ingen orderbekräftelse så kontakta någon av våra butiker.

2. Hur gör jag beställningen?

Vi har tagit bort krånglig inloggning för att spara tid för dig, det ända du behöver göra är att klicka på KÖP vid på de varorna du vill ha gå sedan till kassan och välj hur du vill betala och ha det hemskickat.

3. Varför står det VISA på vissa produkter?

När det står visa betyder det att varan tillfälligt är slut, du kan ändå pröva att ringa någon av våra butiker för att se om den finns inne där, vi kan då snabbt lägga in den på lager igen så att den går att köpa.

4. Hur ändrar jag eller avbeställer jag?

Om du gjort fel i din order eller vill avbeställa så skicka ett mail till info@zoonet.se eller ring någon av våra butiker så fort som möjligt så att vi inte hinner skicka iväg din order.

5. Kan jag beställa från annat land än Sverige?

ZooNet skickar endast inom Sverige, men har möjlighet att skicka till orter nära svenska gränsen.

Bor du nära gränsen till sverige och har möjlighet att hämta själv hos något ombud så löser vi detta, kontakata oss på info@zoonet.se

I dessa fall går det ENDAST att betala med kort

6. Jag lyckas inte att genomföra mitt köp, vad gör jag för fel?

Alla fält i Kassan måste fylla i, mobil nummer är bra så att du får ett sms vart du ska hämta ditt paket. Vill du inte fylla i ditt hemnummer så fyll i mobilnumret även där (fältet måste fyllas i) Glöm inte att godkänna villkoren.

Har du valt betalsätt faktura kan det vara att du inte uppfyller kraven som är ställda för att få kredit.